Warunki współpracy/konsultacji:
1. Pacjent może odwołać umówioną wizytę najpóźniej do dnia przed ustaloną datą spotkania. W innym wypadku wizyta jest pełnopłatna.
2. Warunkiem rejestracji wizyty jest przedpłata, w przypadku przyczyn losowych związanych z opóźnieniem płatności należy wysłać potwierdzenie przelewu do dnia poprzedzającego wizytę.
3. Pacjent ma prawo zrezygnować z podjętej współpracy. W zależności od wykonanych już usług, koszt zwrotu zostanie wyliczony po ich zsumowaniu.
4. Dietetyk ma prawo zrezygnować z podjęcia współpracy, uzasadniając brakiem gotowości pacjenta do podjęcia zmiany lub niestosowania się do zaleceń. Koszt za współpracę jest zwracany w zależności od wykonanych już usług.
5. Dietetyk nie bierze odpowiedzialności za niestosowanie się do zaleceń przez pacjenta.
6. Czas na wysłanie wszystkich materiałów zawartych we współpracy to okres do tygodnia czasu od momentu konsultacji lub momentu wpłaty za współpracę.
7. Dietetyk ma prawo do dwóch dni na odpowiedź mailową.